Helpdesk – usuniemy wszelkie problemy z komputerami.
Poczta – założymy, skonfigurujemy i zabezpieczymy!
Oprogramowanie Microsoft – wynajmiesz u nas w modelu SPLA.
Poziom świadczonych usług oceniam wysoko. Wszystkie zadania są wykonywane fachowo, solidnie i terminowo. Firmę Kalder A polecam jako rzetelnego partnera do współpracy.
Mariusz Omieciński
Kalder A jako firma świadcząca usługi od 2009 r. w zakresie księgowości, kadr i płac oraz IT w całym okresie współpracy nigdy nie udzielała wymijających odpowiedzi. Personel księgowy zawsze miał wystarczająco dużo cierpliwości i czasu, by zająć się naszymi problemami.
Karolina Mościcka - BauerJesteśmy bardzo zadowoleni z obsługi księgowej i kadrowo-płacowej, usługi wykonywane są profesjonalnie i rzetelnie. Pracownicy Kalder A z dużym zaangażowaniem podchodzą do nowych projektów realizowanych w ramach działalności naszej Spółki.
Maciej PietrasPełny zakres usług
Skontaktuj się z nami, aby poznać szczegóły
Zakres usług
- zapewniamy utrzymywanie ciągłości pracy Twojej infrastruktury informatycznej,
- gwarantujemy usunięcie wszelkich problemów z komputerami – helpdesk,
- monitorujemy kluczowe elementy sieci komputerowej w Twojej firmie,
- oferujemy wsparcie w zakresie sprzętowym, zapewniamy kompleksową realizację przedsięwzięć informatycznych w zakresie nowych projektów,
- oferujemy usługi w zakresie outsourcingu – administracji serwerów, kontroli bezpieczeństwa danych, doradztwa dla użytkowników sieci,
- oferujemy usługi sprzedaży i wynajmu sprzętu w konkurencyjnych cenach,
- audyty IT,
- doradztwo IT,
- wynajem oprogramowania Microsoft w modelu SPLA,
- okresowych kontroli oprogramowania i sprzętu komputerowego,
- ochrony systemów oraz danych przed niepowołanym dostępem.
Mając na uwadze istotną rolę, jaką odgrywa bezawaryjność sprzętu i usług IT w funkcjonowaniu firmy, stworzyliśmy kompleksową ofertę, która pozwoli uniknąć przestojów w pracy i związanych z nimi strat. Zakres działania obejmuje zarówno profesjonalne doradztwo w zakresie doboru optymalnych rozwiązań sprzętowych i technologicznych, jak również działania interwencyjne, stałą opiekę informatyczną i serwisową oraz wykonywanie audytów IT.
Podstawowym wyznacznikiem cenowym umowy jest ilość komputerów, jaką posiadasz w swojej firmie. Jesteśmy elastyczni jeśli chodzi o przygotowywanie pakietów serwisowych, dlatego w celu ustalenia szczegółowych kosztów związanych z obsługą informatyczną Twojej firmy prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.